Любовни пожелания

Няма нощ, в която да не си мисля за теб и ден в които да не въздишам по теб.

Какво мога да кажа!? Ще оставя сърцето си да говори: Обичам те!

Аз силно те обичам и сърцето ми за теб тупти, без теб живота ми е скучен, без теб не мога, разбери!

Прегръдката е перфектния подарък и става за всички размери.

Обичам те толкова много, колкото на брой са песъчинките на плажа!

Животът е един пъзел и ти си парченцето, което ми липсва.

Обичам те с цялата си душа. Радвам се че те срещнах на този свят. Винаги ще бъда до теб.

Очаквам песента на славея, за да извести часът, в който ще дойдеш ти!

В любовта е като на война: лесно започва, трудно свършва, невъзможно е да я забравиш!

Имам една мечта и тя е винаги да бъда с ТЕБ !!!

Тази нощ подслон при тебе търся...

Без теб не мога, разбери! Без теб, сърцето ме боли! Без теб е тъжна моята младост! Без теб за мен няма радост!

Погледни ме само както можеш ти! И ме обичай до полуда! Разтопи ме в неугасващи лъчи - във дива страст да се изгубя!

Думата "ЛЮБОВ" не може да се опише. Може я чувстваш ли не. Аз чувствам Любовта...когато мисля за теб!

Ти си смисъла на живота ми, най-ценното нещо в него.

Ти единствена си създадена за моето сърце!

Запалих нашата любов и я изгорих до пепел. Ще можеш ли да ми простиш някога? Сълзите ще изкупят ли вината ми?

Очите ми плачат да те видят, ръцете ми - за да те прегърнат, сърцето ми - за да те обича!

Искам те! Желая те! Копнея за теб!

Няма нищо по-тъмно от нощта, няма нищо по-цветно от дъгата, няма нищо по-силно от любовта и нищо по-сладко от теб!

Казват, че любовта идва само веднъж, но това не е вярно, защото се влюбвам в теб всеки път щом те видя.

Знам,че съществуваш - не си само сън!

Това е смс от човек, който те намира за чаровна, сладка, мила, секси, прекрасна, красива....

Аз.. аз.. то.. не знам.. как.. такова.. да.. ти го.. кажа.. ама.. май.. аз.. нали.. аз.. такова.. аз.. те.. теб.. ОБИЧАМ!

Обичам те, защо да крия! Обичам те и това боли! Ти далече си, а с теб е моето сърце! Помни и не забравяй, ти си моето слънчице!

Можеш да плачеш и да затвориш съзнанието си за всичко, или да направиш това, което тя винаги е искала: да се усмихваш, да отвориш очи и да продължиш напред!

Когато се събудя сутрин и погледна слънцето, се радвам, че денят е започнал и ще те видя отново.

Ако си ми ядосана можеш да ми върнеш всичките целувки

Ще дам име на всяка твоя целувка и ще ги извиквам насън всяка нощ.


Вярваш ли в любовта от пръв поглед или да мина отново?

Желая те сега, желая те в нощта, жадувам да си до мен всеки ден, в който луда страст изгаря теб и мен!

Аз съм капка в твоето езеро. Аз съм звезда в твоето небе. Аз съм образът в твоето огледало. Обичам те!

Любовта е болест, която има само едно лечение и това е човека когото обичаш.

Ти превръщаш моят Софтуер в Хардуер!

Ти си най-хубавата ми мисъл, най-съкровеното желание, най-светлата любов!

Щастлив съм, дори само, когато ми кажеш "Здравей" или просто ми се усмихнеш, защото знам, че дори за миг съм бил в мислите ти.

Нека тези думи достигнат не само до очите ти, но да проникнат и в душата ти и да се вкоренят в сърцето ти - Обичам те!

Просто ти напомням - Обичам те!

Можеш да затвориш очи и да се молиш тя да се върне, или да отвориш очи и да видиш всичко, което ти e оставила!

Сърцето ти може да е пусто, защото не можеш да я видиш, но може и да го напълниш с любовта, която си изпитвал към нея!

Мъжът не обича една жена, защото тя е красива, а тя е красива, защото той я обича.

Две сълзи се гонят в поглед натъжен и тихо устните говорят: "Не си отивай, стой до мен!"

Миличко хайде утре като станеш да ми направиш една услуга? Погледни през прозореца и се усмихни - искам да покажа на слънцето нещо по-красиво от изгрева!

Несъвместими неща: лято и зима, нощ и ден, огън и вода. Аз и ти.

В планината се разнесе ехо. Името ти плахо аз редя...

Обичай не този, който ти казва "Обичам те", а този, който със сълзи те моли "Обичай ме"!

Хм.. най-добре е да ти кажа само "Обичам те". Достатъчно е, защото знам, че и ти ме обичаш!

Прегърни ме! Само в твоите ръце съм най-желана и щастлива! Любовта ти пазя в своето сърце - Единствено със теб съм жива!

Погали ме! Само теб желая аз! И ме целувай до забрава - отново времето да спре за нас, в прегръдките ти да остана!

Търся те всеки ден, но не мога да те открия. Надявам се ти да си тази, която търся!

Ти си единствената звезда в моя беззвезден живот.

Когато те видя, ще те позная, защото ти си любовта! Защото ти си красотата и съвършенството и заради теб ще си заслужава да живея!

Да бяха чули всички птички, че ти си тъй далеч от мен, не биха пели своите песни, а биха плакали с мен!

Да бъда твой е моя радост! Ти всичко си за мен: и мой живот и моя сладост!

Мога да напиша сто строфи, да римувам хиляда стиха и пак няма да мога да изразя колко много те обичам!

Нашата любов се превърна в приятелство. Но аз те обичам, както първия ден и сега, когато ме изостави трябва сама да нося цялата тази любов вътре в мен!

Тази вечер видях падаща звезда и си пожелах ... теб!

Не мисля често и не мисля много. Но когато го правя, си мисля само за теб!

Ако изтриеш този СМС ми дължиш една целувка. Ако го запазиш, ми дължиш една нощ. Ако ми отговориш, ми дължиш и двете. Пиши ми, спешно чакам твоя отговор.

Бъди звезда за всички, но слънце, само за мен. С душата си обичай всички, но със сърцето, само мен.
Имам една мечта и тя е винаги да бъда с ТЕБ !!!

Ти си в сънищата ми, искам да чуя гласа ти, очаквам докосването ти. Обичам те.

Мечтая за теб. Сънувам те. Непрестанно.

Нуждая се от прегръдка, от докосване, нуждая се от тръпка и целувка. Нуждая се от любов... Нуждая се от теб!

Любовта понякога е магия, но магията може да бъде понякога ... просто илюзия.

Сега е пролет и всичко разцъфтява...Небето е ясно синьо, въздухът ухае на цветя, а сърцето ми тупти и казва "Обичам те!"

Понякога ми се иска пак да съм дете, защото издраните колена по-лесно се лекуват от разбитото сърце.

Ела с мен за да познаеш любовта. Ще те даря с любов и ще си загубиш ума!

Понеси ме към звездите и в сърцето си вземи ме!

Чувствам се зле, но не съм болен! Нямам температура, лекарствата не помагат. Много по-сериозно е - липсваш ми!

Прииждат в бяг неудържим към бреговете на морето вълна подир вълна, с копнежи, помисли и чувства към тебе, мила, се стремя!

От очите ми капят сълзи, защото не виждат твоите очи. Устните ми са студени, защото не докосват твоите. Сърцето ми е разбито,защото не си до мен!

Казвам ти нещо кратко и ясно - две думи, свързани в едно, две думи, без които човек не може, дори в нощта, спокойно да спи: ОБИЧАМ ТЕ!

Ако беше японка, щеше да криеш лицето си зад хартиено ветрило. Ако беше арабка, щеше да криеш красотата си за фередже. Но ти си българка и хубостта ти смело съперничи на слънцето.

Цъфтят вишневите дървета, люлякът, зюмбюлът. Любовта ми към теб е изящен пролетен цвят!

Обичам те! Ти не излизаш от мислите и сърцето ми.

Както цветята се нуждаят от слънце и вода така и аз се нуждая от ТЕБ за да живея!

Никой не те обича, никой не те желае, никой не мисли за теб, както аз. Обичам те!

Нещо се случи с мен. Най-сладкото, най-хубавото, най-чудесното нещо на света. Бе фантазия и сбъдната мечта. Това бе денят в които те срещнах.

Дано не ме вкарат в психиатрия, но луда съм по теб!

Животът е пъзел, а ти си парченцето, което ми липсва!!!

Не мога без теб, разбери! Сърцето ми стене, когато не си до мен! Животът ми губи смисъл! Ела и ме спаси!

Като жарава ме горят твоите устни! Като вятър ме гали дъхът ти! Като лудо вино ме опиваш!

Ключът към сърцето може да бъде само 1 мила дума или нежна целувка... Позволи ми да ти я дам!

Мисля, че съм те виждал някъде, да спомних си ... в сънищата ми!

Аз много те обичам, сърцето ми по теб гори! Без теб животът няма смисъл, без теб не мога разбери!

Щом чуеш птичките да пеят, знай те пеят за нашата любов! Щом усетиш вятърът да вее, знай, че той изпраща моя зов! Зов, с който ти прошепвам аз, че обичам само теб, момче! Зов, превъплъщаващ моя глас и галещ твоето сърце!

Докосвам те, ръцете ми горят. Ще те опаря! Целувам те, а устните ми шепнат пак, обичам те!

Ако някой може да напише с късче лед върху слънцето "Обичам те", значи има човек, който те обича повече от мен!

Денят е тъжен без теб!

Обичам те! Обичам твоите ръце, обичам да милват моето лице. Без теб не мога!

Ако си мислиш, че си постоянно в мислите ми, че бих направила всичко за теб и че те обичам - съжалявам ... но си прав!

Всяка пролет има цвят. Всяка зима има сняг. Всяко сърце има мечти, а в моето сърце си само ти!

Мисълта ми е пленена – за тебе мисля всеки час!

Любовта е като перманентен маркер - никога не може да бъде изтрита.

Обичам те - с тези думи не можеш да изпълниш страница дори, но можеш да изпълниш цяло едно сърце!

Къде си обич моя, сърцето ми трепти. Ела и целуни ме, преди да изгори!

Показа ми любовта си и ме напусна. Защо?

Понякога се чудя... какво усещат пеперудите когато са влюбени?

Дори да си тръгнеш от мен, ти винаги ще останеш в съзнанието ми. Никога няма да си в моето минало, винаги ще си в моето настояще.

Любовта е приятелство с елементи на еротика.

Животът ми, това си ти! Обичай ме и с мен бъди!

Всеки миг без теб е страшен! Всеки миг без теб е ужасен!

Сълзите са думите, които сърцето не може да изрече.

Трябва да си търпелив. Любовта не винаги е идеална. Тя си е просто любов.

Видя ли твоите очи, страстта в мен започва да гори и макар че аз не го изричам - ти знай че те обичам!

Без теб не мога разбери! Без теб сърцето ме боли! Без теб е тъжна моята младост! Без теб за мене няма радост!

Кажи ми, че ме обичаш! Необходимо ми е да ми го повтаряш! Не, защото се съмнявам, а защото тези думи ми носят неимоверна сладост!

Ще трябва да затворя любовта си към теб в сърцето си, като пленник, за да се науча как да я преодолея!

Не вярвам, че времето лекува. Не вярвам, че ще се завърнеш ти. Само знам, че теб те няма, и мене страшно ме боли!

Ако за всеки миг в които мисля за теб засаждам една роза, то аз ще се разхождам в градина от рози цял живот.

Хей, би ли се усмихнала? ... Да, да, да - точно така! ... Толкова си красива!

Обясних ти любовта си в 1 345 879 832 405 изречения, толкова колкото са във "Война и мир". Ако не вярваш - провери!

Слънцето ли изгря или ти се усмихна?

Самотна си? Как, като непрекъснато си в мислите ми!

Изпрати ми целувки по слънцето, загърни ме с небесен воал! Аз съм твоя сега и завинаги, като птица в клетка от злато!

Все след тебе тичам, защото те обичам, но моля те, за миг поспри и ти ме обикни!

Искам да съм вятърът в косите ти, ураганът в душата ти, бурята в сърцето ти!

Когато нашепваш обичам те, не шепнеш просто на ушите ми, а на сърцето ми! Когато целуваш устните ми, целуваш и душата ми!

Любовта беше само дума за мен, докато не се появи ти и не й придаде смисъл!

Всеки мъж се страхува, когато е влюбен! Аз се страхувам да не те загубя!

Можеш да затвориш очите си, за да не виждаш това, което не искаш! Но можеш ли наистина да затвориш сърцето си и да му заповядаш да не ме обича?

Винаги си гонила недостижимото, но единственото, което постигна е да се отдалечиш от мен!

Не ми казвай "Да си останем приятели"! Така ме убиваш бавно и мъчително!

Любовта ни трая кратко, но все още не мога да те забравя!

Ти си като изгрева - с теб се ражда животът!

С нежност ме докосни и пожелай от мене всичко ти.

Можеш да се откажеш от любовта, но любовта никога няма да се откаже от теб!

Виж петната по луната. Това са следите от моите стъпки, останали, когато ти свалях звезди.

Защо да крия сълзите и да казвам, че не ме боли? Да лъжа, че не те обичам, щом за мен си всичко!

Шоколад?... Захар?... Нека да помисля?... Може би мед?... По дяволите, няма нищо по-сладко от теб!

Реших се да те забравя, но уви, сърцето все още ме боли! Ти беше моя първа обич и последна ще си ти!!!

Искам да съм до теб и сърцата ни да туптят като едно!

Срещнах те случайно! Влюбих се в теб безкрайно! Дали те обичам? В това няма съмнение! Да те забравя? Нямам намерение!!!

Желая да чуя гласа ти, очаквам докосването ти, мечтая за теб.

Ако всеки път, щом мисля за теб, от небето пада по една звезда, то и луната ще разбере какво е самота!

Обичам те с цялата си душа. Радвам се, че те срещнах. Винаги ще бъда с теб, завинаги ще бъда до теб. Ти си моят Ангел.

Искаш ли да видиш най-красивото момиче на света? Ами погледни в огледалото!

Казвал ли съм ти скоро..., че те обичам!? Ако не съм - Обичам те!

Когато ти казвам "Обичам те!" не говоря аз, а сърцето ми, а то не лъже!

Обичам слънцето през деня, луната - през нощта! Теб ще те обичам вечно!

Най-прекрасното нещо за мен е да съм винаги до теб. Обичам те!

Обичам пламъка в очите ти, обичам влюбения трепет в сърцето ти. Обичам те!

Лесно е да кажеш "здравей" и "чао". Но не е лесно да кажеш "Обичам те" и да ти отговорят "А аз - не"

Любовта не идва, когато я търсиш, а когато си готов да те намери!

Разделихме се, но моля те не ме отбягвай!

Учили са ме, че 1 час е 60 минути, че 1 минута е 60 секунди, но никога не съм предполагал, че 1 секунда без теб е цяла вечност.

Понякога очите ми завиждат на сърцето. Знаеш ли защо? Защото дори понякога да си далече от погледа ми, ти си постоянно в сърцето ми.

Вселената със своите звезди е бледо копие на твоите очи.

Знам че ме обичаш и това ме кара да летя от радост!

Ключа към сърцето може да бъде една мила дума или нежна целувка... Позволи ми аз да ти я дам!

Колко е пусто, и как бавно минават минутите ... когато те няма.

Търся те всеки ден, търся те, а все не мога да те открия. Надявам се, ти да си тази, която търся!

Вярваща ли си? Защото, ти си отговорът на моите молитви.

Липсва ми твоята усмивка, твоите целувки и нежната ти кожа. Искам те!

Не се ли измори .... да препускаш из мислите ми. Обичам те. Липсваш ми.

Обичам те. Обожавам те. Искам те. Желая те! Сега!

Ти си постоянно в сънищата ми, в мечтите и в сърцето ми. Аз не моля за нищо, освен да ме обичаш.

Осъден си по член 69. Причина - влезе ми под кожата. Присъда - вечеря с мен. Без право на обжалване!

Обичам те с цялото си сърце! Ти си въздуха, който дишам, слънцето, което ме радва, звездите, които светят за мен. Обичам те!

Пребродих земята за да те намеря, но си заслужаваше.

Ти ме правиш ме по-истински и по-добър. Искам това щастие да продължи.

Колкото повече си мисля за теб, толкова повече те искам. Колкото повече те искам, толкова повече ме боли.

Любовта не е да си намериш някои с когото да живееш, а някой без когото не можеш да живееш.

Сънувах прекрасен сън и ти беше там стоеше до мен и аз се чувствах като в рая.

За целувката ти нежна, бих направила аз всичко! Тя в рая ме отвежда и там не моля аз за нищо - само с теб да бъда още много време, само с теб, любими, искам само тебе!

Това, което винаги си искал и за което винаги си мечтал, то съществува там някъде. Искам аз да съм твоята мечта. Целувам те, мило мое съкровище!

Светът става по-красив, когато ти си до мен!

Както розата се нуждае от вода, поетът от молив, художникът от четка, така и аз се нуждая от теб!
Една твоя дума, един твой поглед, един звън на телефона - това е щастието!

Сънувах те - часовникът отмери 1 часа, ти влезе в стаята ми гола, без накити, красива! Целуна ме и положи тялото си редом с мен! Не исках да се будя!

Не ме питай защо те обикнах още от първия ден, питай ме ако те изгубя, какво ще остане от мен.

Жадувам твоите целувки, жадувам твоите очи, жадувам твоята усмивка, жадувам тебе, разбери!

Усещаш ли това което и аз ? Че сме създадени един за друг!?

Макар че не си до мен, макар че пътят ни дели, ти пак си в моето сърце, ти пак си в моите мечти!

Бъди звезда за всички, но слънце само за мен! С душата си обичай всички, но със сърцето - само мен!

Изгревът на моите мечти, виждам в твоите очи, моля те, обичай ме и ти.

0 коментара:

Публикуване на коментар