СпоМенИ

Приятелството може да завърши с любов, но любовта с приятелство - рядко.

Коя си ти? - Любовта. Какво правиш? - Обичам. Всеки ли? Не - Само теб!

Хубава си дявол да те вземе и нека този дявол бъда аз. И срещу дявол ще изляза на сражение ако той застане между нас.

Какво да ти кажа, какво да ти дам, едно сърце имам, което мисли и говори: " Обичам те... друго нищо не знам! "

Лошо е да си пиян и да няма кой да те подпре, но по-лошо е да си влюбен и да няма кой да те разбере!

Обичам те през мъка и сълзи. Обичам те дори да ме боли. Да грях е трябва да призная, но твоята любов ме праща в Рая.

Един ден ще ме питаш кое е по-важно, ти или живота ми. А аз ще ти кажа, живота ми. И ти ще си тръгнеш без да знаеш, че ти си моя живот!

Да обичаш някой, който не може да бъде твой е болест, която само смъртта може да излекува.

Една молба. Промени се! Едно желание. Не ме забравяй! Една лъжа. Не те обичам! Една истина. Липсваш ми!

Всичко идва за да си отиде...

Има едно истинско нещо на света и то е любовта. Ако не съумееш да я откриеш в човек който наистина те обича - потъва.

Ако обичаш нещо пусни го на свобода, ако не се върне значи така е трябвало, ако се върне пази го до край!

Обичам морето, обичам звездите, но най много обичам на ....... очите!

Не харесваш ли някой не обичаш да го криеш, а когато те обиди с кръвта му се миеш.

Лодката потъва, морето се бушува, а моето сърце за теб тъгува...

Ще ме загубиш, но ще осъзнаеш, че без мен не можеш да си ти. Ще ти липсвам и ще ме желаеш. Вината в себе си търси.

Животът не е нищо повече от един филм с красиво начало и трагичен край.

Защо ли те видях? Защо ли с теб се запознах? Защо плени ти моето сърце, а после каза твърдо не?!

Не знам за колко време, знам че само ти си нещото за мене повече не мисля.

Сънувай ако ще живееш вечно, живей ако ще умреш днес.

Ако не искаш когато можеш, няма да можеш когато искаш.

Отивам да тръгвам като се върна пак ще дойда.

Добрите момчета отиват в рая, а лошите кадете си поискат.

Трябва да знаеш за какво живееш и защо си роден!

Ако всеки път, когато си мислих за теб падаше по една звезда, луната скоро щеше да разбере какво е самота...

В старание да намериш други приятели пренебрегваш истинските си и си в състояние да ги изгубиш.

Ако сърцето ми кърви на всяка стъпка, това не е от оръжие, това е следа от любовта ти...

Луната казва - ходи, звездите - люби, а аз ти казвам кадете и да ходиш - мисли.

Пожела моето сърце, получи го и го разби, но забрави най-сладкото което може да получиш - моето отмъщение.

Кажи, че обичаш само мен, че съм смисъла на твоя ден, че пулсът на сърцето ти без мен ще бъде като птица в плен.

Мъжът е сила мъжът е мощ, но пред жената не струва и пукнат грош. ( тва не е вярно:о)

Хубаво е да обичаш някого, но когато и той те обича.

Не вярвай на този който ти казва: "обичам те", а на този който ти казва: "обичай ме".

Обичах те и още те обичам за теб аз мисля често до зори макар пред всички да отричам и пред себе си дори!

Родил съм се без да искам, ще умра без да искам, затова ще живея както аз си искам!

И знай, че няма вечно да те има и слънцето над теб да грее от теб ще остане пепел а вятъра ще я отвее...

Нека първите есенни лъчи погалят твоите слънчеви коси и в утрото на бъдещия ден спомни си ти за мен.

Любовта е съдба, за теб и мен промени света. Времето спря в мига щом те видях, моето сърце без глас крещи: "остани".

Живота не струва нищо, но и нищо не струва колкото живота!

Събуждам се, ставам, гледам, още спя. Обличам се, обувам се, гол излизам. Минавам гледам света, чукам, отварям, влизам то пък заключено, ония вътре карти играят.

Ако обичаш тези които те обичат, обичай ме, защото никой не те обича повече от мен!

Нека да сме живи и здрави, но главно живи, защото здрави се с поминаха...

В живота никога не съжалявай, сълзи пред никого не лей, и ако можеш смей се на съдбата, за да не може тя да ти се смее.

Искам пак до мен да застанеш и кръвта ми пак да запалиш. Две души в едно да се слеят, две сърца в едно да живеят.

Обичам те до смърт, но осъзнавам все при друг с душа трепереща от студ.

Защо има обич и раздяла? Защо земята се върти? Защо когато двама се обичат все някой ще ги раздели...

Ако бих могъл да бъда част от теб, бих искал да съм твоята сълза на очите - да се родя на очите ти, да живея на лицето ти и да умра на устните ти!

Бъди неповторим(а) в този живот - защото всичко, което се повтаря губи своя чар.

Много искам.... до мен да те притискам!

Казано е, че старата любов ръжда не хваща.... разбрах, че е така :о)

Бъди себе си, има достатъчно други хора.

Аз мога да живея без да те виждам, но не мога да живея без да те обичам.

Искам да ти кажа много, искам да ти кажа всичко. Обичам те това е всичко!

Без теб я няма любовта, няма слънце и луна, щом не си до мен няма нощ и ден, без теб я няма радостта.

Ако се намери някой, който с парче лед да напише върху слънцето: "обичам те", значи се е родил човека, който те обича повече от мен!

Просто ми, че сънувам теб, прости ми, че ревнувам теб, прости ми, събуди ме от съня, събуди ме за да не умра!



Спомени
Живей живота има смисъл, живей във всеки идващ ден. Живей защото те обичам. Живей, но заедно с мен!

Сърцето е малка ваза в която не цъфти омраза, горе главата дори когато губиш играта...

Съдба, съдба, съдба защо си тъй жестока, защо отне ми първата любов, върни ми я, тя трябва да е моя...

Любовта е храм за двама, за трети място няма!

Едно сърце, което те обича, едно сърце което те зове. Едно сърце от тебе поглед не отделя, желае те и от любов ще умре.

Кому е нужна нашата раздяла? Кому са нужни нашите сълзи? Повярвай ми безумно те обичам и моята любов си само ти.

Как тежко е да обичаш, да страдаш по любим човек, и в късни нощи да въздишаш, когато е далеч от теб.

Обичам живота безумно, защото в него си ти. Обичам и тебе безумно, защото живота за мене си ти!

Но това е положението не те обичам, но защо ли ме боли когато го изричам?

Не е важно как се чувстваш, а да се чувстваш добре.

Верни думи, вярна обич, има ли за тях раздяла? За сърцата що се любят и смъртта не е раздяла!

Гледам твоето лице, моят свят държиш в ръце. Навън крещя: "обичам те". Пред теб стоя, усмихвам се. Ей ти Обичам те.

Да обичаш значи да страдаш, да нямаш минутка покой, но колко по-тежко е да знаеш, че този който обичаш не е твой.

Любовта ни те превърна в куп строшени стъкълца, как обратно да я върна куп по куп да събера.

Пошепни ми, дай ми въздишка, дай ми целувка преди да ми кажеш: "Сбогом".

Любовта не съществува, тя е само игра, сълзи и страдания. Това са нейните правила!

Обичай силно, дори и от това да те боли и знай, че и ако теб някой някъде те обича и него го боли.

Прости ми ти, прости, че още те обичам. Просто, че твоето име в молитвите изричам. Прости ми...

Този, който умее да проумее, ще съумее да преодолее нещастието от пристрастието.

Когато лъжеш любовта, самотен винаги оставаш...

Живей, докато не е излязло на мода да се мре!

Гледам твоето лице, моя свят държиш в ръце. На ум крещя: "обичам те", пред теб мълча, усмихвам се.

Ако загубиш мен аз ще загубя теб, но ти ще загубиш повече, защото мен ще обича всеки, а теб никой както аз!

Приятелството е хоризонт, който се разширява всеки път когато го приближим.

Приятелството, което се основава на признателност е като снимка, която избледнява с времето.

Винаги печеля, освен когато губя, но това не се брои.

Днес живей, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

Погледни звездите и се замисли, ще ме забравиш зная, ще ме намразиш зная, но моля те помни хубавите мигове, целувките дори!

Знам, че е грешна с теб любовта. Знам, че ти си обречена на друг, но не мога да спра да се страхувам че ще те загубя.

Защо се влюбих в теб маймуно, защо така се преебах, нямаше ли други, та точно теб избрах!

И все пак нещо трябва да оставя, дори това да бъде пепелта, защото всичко хубаво и трайно оставя някаква следа.

Ако ме уважаваш - ще ме притежаваш. Ако ли не - ще ме гледаш в чужди ръце.

Тръгвам, връщам се и пак пред мен се вилнее мрак. В тъга заспивам и уморен, в нощта сънувам те до мене пак.

Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него.

Да знаеш как те обичам само, невъзможно е за малките деца, но аз преди да кажа: "мамо", скандирах: "САМО ЦСКА".

Мога да бъда нежна сълза, мога да бъда златна звезда, мога да бъда вълна в морето, мога да бъда греха на сърцето.

Дано даде съдбата да имаш дъщеря и с нея да се случи всичко онова, което аз и страдах, изстрадах, но разбрах, че любовта е само за хора със сърца.

Който обича - той не забравя, който забравя - той не обича, който обича, а после забравя - той е забравил как се обича.

Животът е буря - в един миг слънцето те гали, в следващия морето те блъска в скалите...

Майната ти обич моя, всичко е до тук, вече ме обича друг!

Където и да си винаги ще те боли. Ще осъзнаеш ти, че не всичко в живота е пари!

Защо загубих вяра в живота? Защо загубих вяра в любовта? Защо живота е изпълнен с идиоти желаещи единствено плътта!

Живота е красив, стига да си малко див, да имаш повече пари и сърце, което да гори!

Защо те обичам? Защо ме нарани? Не искам да роня за тебе сълзи!

Да те забравя - по добре да умра. Да те обичам - значи да нося болката.

Ще идвам в съня ти и ще си отивам. Не ме оставяй ти отвън на пътя. Вратите не залоствай. Ще влезна тихо, кротко ще приседна и когато се наситя да те гледам, ще те целуна и ще си отида...

Когато човек лъже той убива една част от света. Това е предела на смъртта, който хората погрешно наричат свой живот.

Ако разбиеш сърцето ми на хиляди малки сърчица, знай, че всяко едно от тях, ще те обича повече от хиляди заедно.

В живота няма нищо загубено или случайно. Има само все по-хубави поводи да се срещаме тайно.

Раздялата за любовта е като вятъра за огъня. Слабия го гаси, а силния го разгаря.

Няма предели за тези, които са минали всякакви граници.

Едва когато нещо си отиде, едва когато с нещо се простиш, разбираш колко ти се свиди, разбираш и започваш да тъжиш.

Недей обещава сърцето си на двама, защото в живота ще получиш измама.

Чувствам, че ти нямаш чувство да почувстваш моите чувства.

Майната ти обич моя, ти не си добре. Като мен мъж ще срещнеш, само че не знам къде...


Съмнявай се, че звездите са огнени, съмнявай се, че истината е лъжлива, но никога не се съмнявай, че те обичам.

Що да сторя да те върна , ще се боря всичко ще обърна, пак до мене да те зърна. Обич моя ще те зърна.

Няма съвършен човек, има само съвършени намерения.

Обичам те защо да крия? Защо сърцето да боли? Тя любовта не може да се скрие...

Защо, защо ли те видях, защо ли с теб се запознах, погледнах те в очите аз, и пламна огън между нас. Обичам те!

Ако видиш някой честен човек, убий го да не се мъчи на този свят.

Този, който обича по-силно, винаги остава победен и осъден да страда.

Споменът е рай, от който никой не може да те изгони.

Любовта е нежно цвете, тя е бисер от сълза. Хей живот чуй ме и ти съдба моя, нека да се върне моята любов!

Дъждът вали, снегът се топи, а моето сърце без теб - тупти.

За да бъдеш щастлив, не трябва да обичаш, а да бъдеш обичан.

Ако някога без теб остана, няма повече да съм човек, ще бъда само труп със сяра за който няма лек.

Забрави ли ти, моите очи, как бликаха от тях сълзи? Сърцето ми бе в твоя власт, не тръгвай - спри, бе моя глас.

Никога не казвай: "да", когато чувствата ги няма в теб, когато ровиш в своите самота.

На теб ръка завинаги подавам, по пътя общ да тръгнем призори, едно сърце с любов аз ти дарявам, живота ми с теб да изживея.

Живота е бурен, света те привлича и ти ще намериш и ласка и страст, но никой не ще те обича, тъй както обичам те аз.

Любовта на летеца са небесата. Любовта на морето е океана. Любовта на моя живот си ти. Обичам те! Обичай ме и ти!

Любовта е живот, живота е любов, а да си лишен от любов, значи да бъдеш лишен от живот.

Обичам те и пак ще те обичам, сърцето ми за тебе все тупти, дори и в ада да отида, никой няма да ни раздели.

Обичам те! Защо да крия? Нима е забранена любовта? Нима аз нямам право да обичам, тъй както всички хора по света?

Случайно срещнахме се аз и ти, случайно ме погледна ти и някак си случайно аз се влюбих в твоите очи.

Вечността е пред нас, стенем в нейната власт, щом стихията спре всичко в нас ще умре. Обичам те!

Обичам аз едно момиче, обичам го от все сърце. За нея аз на всичко съм готова, дори на чашата с отрова!

В очите ми вали не си признавам не са сълзи. Как искам да те разбера, как искам да върна деня!

Звезди ли искаш да ти свалям, морски пясък да броя, нима не чувстваш, че аз по теб горя.

Няма след теб да тичам, няма да ти се вричам, няма и друг да обичам.

Нека гасна във печал щом коварство си ми дал. Щом с черни, хладни дни мен наказа ти.

Това, което губим за миг не може да ни го върне и вечността!!!

Когато притвориш очи, уморени и впиеш устни в друга уста, спомни си, че нейде има сърце, наранено сърце пропито с тъга.

Да обичаш някой, който не може да бъде твой е болест, която само смъртта може да излекува.

Непростимо е да съм сам, а на вън да чака любовта, в сякаш света е късче лед, щом не сам със теб!

Небето е ясно, полето е тясно, не разбра ли копеле нещастно, че те обичам страстно!

Аз те обичах, ти - мене не. Аз те търсих, ти - мене не. Аз те преследвах, ти - мене не. Аз те забравих, ти - мене не!

Едни очи аз няма да забравя, едни очи ме карат да не спя, едни очи ме мъчеха жестоко и аз не ще им никога простя!

Животът(съдбата) е това, което се случва докато кроим други планове.

В живота може да вярваш само на себе си и то не винаги.

Щастието трае до тогава, докато човек умее да го цени.

Да обичаш е по лесно, отколкото да докажеш любовта си.

Отмъщението не връща загубеното!

Да обичаш, когато те обичат е човешко. Да мразиш, когато те обичате жестоко. Да обичаш когато те мразят е велико!

Щастието е единственото нещо, което човек може да раздава без да притежава.

Ако поне за миг мислиш за мен така, както аз мисля за теб, то бъди сигурна, че ще се срещнем отново!

По добре да си обичал и губил, отколкото никога да не си обичал.

Когато тръгнеш да се изкачваш по стълбата на успеха, не бъди жесток със останалите, защото може да ги срещнеш на връщане.

Музиката е живот, а любовта - музика, следователно - животът е любов.

Никога не обяснявай, пред приятели не се налага, а враговете няма да повярват.

Човек е част от себе си, останалата част са приятелите му.

Омразата парализира живота - любовта го изцелява. Омразата обърква живота - любовта връща хармонията. Омразата помрачава живота - любовта го озарява.

Ако обичаш някого напиши името му в кръг вместо сърце, защото сърцата биват разбити, но кръговете се въртят вечно.

Ако можех да свалям по една звезда всеки път, когато си ме карал да се усмихна, цялото вечерно небе щеше да е в ръката ми.

Най-добрите и красиви неща на света не могат да бъдат видяни, нито докоснати, те се усещат в сърцето.

Любовта започва с усмивка, увеличава се с целувка и завършва със сълза.

По-добре е да си гладен, но да не ядеш какво да е и по-добре да си сам, отколкото с когото и да е.

Човек не е ревнив когато обича, а когато иска да бъде обичан.

Какво е любовта - да обичаш някого повече, отколкото заслужава.

Ако обичаш някого дай му най-скъпото си, а ако той те обича, не би ти го отнел!

0 коментара:

Публикуване на коментар