Love sms

love sms - Едно сърце безумно те обича, едно сърце пред тебе се кълне, че вечно тебе ще обича и вечно тебе ще зове!!

love sms - Когато гледам другия виждам теб, когато прегръщам другия прегръщам теб, когато целувам другия целувам теб. Когато забравям, забравям него-не теб

love sms - Не мога да заспя. Ще дойдеш ли при мен, за да ме целунеш!

love sms - Здравей, аз съм поредният ти SMS днес. Но ти нося добра вест, че има някой на света, който безумно те обича и в любов ти се зарича.

love sms - Нали не ми се сърдиш за вчера. Не исках да те обидя. Целувам те!

love sms - Моля те обади ми се, за да чуя гласа ти! Липсваш ми!

love sms - Любовта ми към теб расте всяка минута в геометрична прогресия.

love sms - Да кажа, че те обичам е малко, да кажа, че ще умра за теб е нищо, но аз искам да живея за да мога да те обичам

love sms - Каня те на кафе. После на разговор. После у нас. На сутринта, ще ти кажа "Добро утро! Обичам те!"

love sms - Да ме обичаш означава да минеш през хиляди изпитания!

love sms - Всички пътища водят към теб! Но аз искам да прелетя, за да не губим време!

love sms - Вече вярвам в съдбата, щом ме срещна с теб!

love sms - Ако уловя златната рибка и трите ми желания ще бъдат да ме обичаш вечно!

love sms - Ако снощи е било сън, искам постоянно да сънувам!

love sms - 7 букви, 2 думи, 1 значение - обичам те!

love sms - За света ти си Някой, а за мен си целият Свят.

love sms - Всеки път, когато се усмихваш на небето се ражда нова звезда. Как обичам нощното небе!

love sms - Хиляда пъти изписах името ти на плажа редом с моето. Обичам те!

love sms - Очите ти са небето. Устните - слънцето. Ти самата си светът!

love sms - Не мога без теб, разбери! Сърцето ми стене, когато не си до мен! Животът ми губи смисъл! Ела и ме спаси!

love sms - Не мисля често и не мисля много. Но когато го правя, си мисля само за теб!

love sms - Обичай не този, който ти казва "Обичам те", а този, който със сълзи те моли "Обичай ме"!

love sms - Искаш ли да видиш най-красивото момиче на света? Ами погледни в огледалото!

love sms - Чакам те в легло от рози, да сменим различни пози, Кама сутра да играем, докато се разкатаем!

love sms - Защо,когато те обичам ,светът е вечно против мен?
Защо,когато аз те мразя,усмивката ти е за мен?
Защо очите ти са тъжни във всеки светъл слънчев ден?
Защо ли толкоз те обичам,щом ти не си за мен?!

love sms - Ти си моето сладко опиянение. Ти си моето наказание. Ти си моето минало. Ти си моето настояще. Обичам те! Бъди моето бъдеще!

love sms - Ключа към сърцето може да бъде само една мила дума или нежна целувка... Позволи ми аз да ти я дам!

love sms - Чакам те в легло от рози, да сменим различни пози, Кама сутра да играем, докато се разкатаем!

love sms - Обичам те! Това е всичко - две думи и една любов. Всичко друго е излишно - един нечуван и невиждан зов!

love sms - Сега и завинаги съм твой!Сега и завинаги АЗ и ТИ!Обичам те сега и завинаги!

love sms - Обичам те добре го запомни, ако не вярваш вземи ножа и режи, но внимавай с сърцето защото там се намираш ти!

love sms - Сърдиш се, че все мълча, че не свалям звездите от небето. Но повярвай на сърцето: най-силна обичта е, когато думи за нея умът не знае.

love sms - Животът е сянка, а любовта - мечта. Само приятелството остава вечно на света.

love sms - Ти си като роза красива, но с разлика една, че зиме розата увяхва, но не и твоята красота!

love sms - Арестуван сте от МВР по член 69: Обвинението:открадна сърцето ми! Присъдата: дива нощ с мен без право на обжалване!

love sms - Простих аз първата ти грешка и втората ти я простих.Аз се научих да прощавам, а ти се научи да грешиш

love sms - Ако сърцето ти беше затвор, бих желала да съм осъдена до живот!!!

love sms - Не искам да те загубя! Моля те, не ми се сърди! Обичам те!

love sms - Моля те, прости ми за снощи! Не исках да става така! Обичам те!

love sms - Любовта съществува! Това си ти!

love sms - Красива си като роза, бляскава като звезда, нежна като коприна. Ти си слънце, ти си живот. Ти си всичко в едно и те обичам!

love sms - Каква е твоята магия, та държиш сърцето ми в плен толкова години!?

love sms - Защо си откраднала звездите и си ги заключила в твоите очи. Броя ги вече толкова години и не мога да откъсна очи от тях!

love sms - Един миг далеч от теб, в сърцето ми е цяла вечност!

love sms - Вечността насилва любовта с обещания, които не можем да изпълним. Аз ти обещавам, че ще те обичам сега.

love sms - Ако часовник се върже за сърцето ми, докато съм с теб, една година ще мине за секунда.

love sms - Ако приливът зависеше от моята любов към теб, земята ще бъде залята завинаги.

love sms - Ако ми предложат вечност без теб, то аз бих избрал само миг, но с теб.

love sms - Здрасти. Аз съм смс на който е поръчано да ти предаде неограничено количество нежни целувки.

love sms - Не закусвам, защото мисля за теб, не обядвам, защото мисля за теб, не вечерям, защото мисля за теб. През нощта не спя, защото съм гладен!

love sms - Теб те е нарисувал художник - от един слънчев лъч и една усмивка!

love sms - Затварям очи и мислено идвам при теб!

love sms - Искам да съм вятърът в косите ти, ураганът в душата ти, бурята в сърцето ти!

love sms - Като жарава ме горят твоите устни! Като вятър ме гали дъхът ти! Като лудо вино ме опиваш!

love sms - От очите ми капят сълзи, защото не виждат твоите очи. Устните ми са студени, защото не докосват твоите. Сърцето ми е разбито,защото не си до мен!

love sms - Колко е пусто, и как бавно минават минутите ... когато те няма.

love sms - Знам че ме обичаш и това ме кара да летя от радост!

love sms - Ако всеки път,когато мисля за теб пада по една звезда,то много скоро Луната ще разбере какво е самота!

love sms - Когато настане късна вечер, и паднат лунните лъчи, тогава знай, че съм самичка и сърцето ми за теб тъжи!

love sms - Бог оставил ангелчетата да си играят сами.Едното от тях,най-хубавото,е толкова сладко,че приятелчетата му от завист го бутнали и то паднало от небето...Удари ли се,миличко?

love sms - С ръце не мога да те задържа. С очи не мога да те върна. Гласът ми няма да те спре и колко страшно е мълчанието, в което раздялата расте..

love sms - Обичам те!Обичам те!Защо ли?С каква магия ти ме взе във плен,та няма друга сила,няма воля която да те отдели от мен!

love sms - Тя го обича, той нея - не. Тя го сънува, той нея - не. Тя го забрави, той нея - не!

love sms - Ще те чукам страстно и бясно.ще те чукам бавно за да ти е гадно.ще те чукам с чувство защото чукането е изкуство

love sms - В тази нощ любовна и толкова греховна, я ела под моето одеало да ти покажа облачето бяло!

love sms - Имам само твоя снимка! Кога ще видя този образ наяве!

love sms - Да си сама не е добре, да си сам също, но сам и сама на саме е най-добре!!!

love sms - Не ме мрази! Още не съм готов за такава дълбока връзка. Вината е моя. Съжалявам!

love sms - Мисля за теб преди да заспя, за да те сънувам!

love sms - Ликът ти озарява тъмнината на нощта! Не искам да заспивам, не искам нито миг без теб!

love sms - Когато не си до мен, ще ти пратя вятъра да те прегръща, слънцето да те гали и дъжда да те целува.

love sms - Искам пак да съм в прегръдките ти!

love sms - Искам да рисувам с пръсти по тялото ти. Искам да пея ведно с душата ти. Искам да се слея с теб!

love sms - Една вечност не ми стига да съм с теб. Искам те с мярка по-голяма от безкрайността.

love sms - Ако ми оставаше само още един ден живот, щях да го прекарам, любейки се с теб!

love sms - Здрасти Слънчице. Навън вали сняг, студено е, духа вятър, а на мен ми откраднаха палатката. Пусни ме да пренощувам при теб.

love sms - Прости ми! Най-тежки са грешките на любовта, но щеше ли да има грешки, ако не бяхме влюбени!?

love sms - Когато те видях за първи път се страхувах да те заговоря! Когато те целунах за първи път се страхувах да те обичам! Сега, когато те обичам се страхувам да не те загубя!

love sms - Аз много те обичам, сърцето ми по теб гори! Без теб животът няма смисъл, без теб не мога разбери!

love sms - Изпрати ми целувки по слънцето, загърни ме с небесен воал! Аз съм твоя сега и завинаги, като птица в клетка от злато!

love sms - Търся те всеки ден, търся те, а все не мога да те открия. Надявам се, ти да си тази, която търся!

love sms - Желая те сега, желая те в нощта, жадувам да си до мен всеки ден, в който луда страст изгаря теб и мен!

love sms - Искам да съм капка кръв от твоята, да премина през вените ти и да стигна в сърцето ти и да видя дали има място за мен!

love sms - Не вярвай, че жар са звездите, че слънце свети над нас, че истина крият лъжите, но вярвай - обичам те аз!

love sms - Обичах те и още те обичам, за теб си спомнях често до зори. Обичам те, макар пред тебе всичко да отричам и пред себе си дори!

love sms - Обичам те ма,обичам те кат алкохолик пиячка,кат циганин старо желязо и кат хамалин псувня!

love sms -знаеш ли , че баща ти е бил крадец,защото когато си се родил е откраднал всички звезди от небето и ги е събрал в твоите очи...

love sms - Ако ти изпратя SMS ще си играя с мислите ти,ако ти се обадя ще си играя с ума ти,а ако се срещнем ще си играя с тялото ти.Е ти решаваш

love sms - Тази вечер, около 12 часа ще бъде извършено престъпление. Извършител – АЗ, жертва – ТИ. Мотив – СТРАСТ. Бъди точен, ако ти стиска!

0 коментара:

Публикуване на коментар