Стихове

Последна нощ

Последна нощ,
последната целувка,
последен миг,
прекарвам аз със теб.

Последни спомени,
последни ласки,
последен път,
аз гледам в твоите очи.

Последно всичко е сега,
последен път съм аз със теб
и всичко свършва между нас,
и утре всичко ще е само спомен.

Ще легна гола върху теб.
Да те покрия
спящ,незрящ и тъмен
в онова сияние на утрото,
когато птиците се будят,
когато се процежда тъмнината
по ръбчето на нашия прозорец
И няма непременно да е лято,
и няма да е нужно да е пролет.
Ще те покрия като лист от есен
с топъл мирис на жарава
Когато птиците се будят
ще бъдем всичко-двамата


Топъл сняг от пролетните вишни
последва вятъра в завършен пирует-
и в крехък танц понесените листи
отнесоха душата ми при теб
Как в бяло опустяла пред очите си
останах сред снега от цветове,
събирайки надеждите и греховете си
в едно заплетено в косите ми цветче


АКО...
Ако някой ден луната не изгрее-
аз ще бъда твоята луна.
И дори небето да чернее
ще ти свети тихо през ноща!

Ако някой ден и слънцето истине,
аз ще бъра твойта светлина.
Ще те скрия в огнената си стихия,
ще ти дам подслон и топлина!!

Ако някой ден и вятърът притихне,
аз ще бъда онзи полъх тих,
който със светя ще те обсипе
и ще ти нашепва стих след стих!

Ако някой ден дъждът те изненада,
аз ще бъда капка от дъжда.
В нената жадувана прохлада,
ще откриеш моята следа.

Ако някой ден в небето няма птици,
аз ше бъда твойта чучулига
и ще пея в твоята градина,
а това че ме обичаш ще ми стига!!!



Пленница...

Като слънцето горещо тялото ми пламва
и отброява времето във всеки момент,
в който мога да те видя.
Бих дала всичко,за да останеш.
Когато не си до мен,
без топлината ти... се чувствам премръзнала.
Ти си моят блян!
Ти си моето наказание.
Животът ме е осъдил да бъда твоя любима,
твоя пленница.
Пленница на твоята,
толкова несигурна любов,
пленница на твойта кожа,
на твойте страсти.
Пленница - заради това,
че искам да целувм устните ти!
Доброволна пленница на тази измама! Boo hoo! Boo hoo!


Без любов ( Блага Димитрова )

Без любов от днес нататък ще живея,
независима от телефон и случай.
Няма да боли.И няма да копнея.
Ставам вързан вятър и замръзнал ручей.

Няма да съм бледна подир нощ безсънна-
но и няма да ми запламти лицето.
Няма вдън земя от мъка да потъна-
но и няма да политна към небето.

Няма да съм лоша-но и няма вече
жест като безкраен хоризонт да сторя,
няма да ми притъмнява-но далече
няма да ми се отваря цял простора.

Няма вечерта да чакам изморена-
но и утрото за мен не ще изгрява.
Няма от слова да зъзна вкочанена-
но и няма да изгарям от жарава.

Няма да заплача на жестоко рамо-
но и няма от сърце да се засмея.
Няма да умирам аз от поглед само-
но и всъщност няма вече да живея!




Вик (Блага Димитрова)

Кога ще дойдеш ти?
Когато си отида
и сетните ми стъпки
отехтят далече?
Кога ще си със мен?
Когато те зазида
зад четири стени
самотната ти вечер?
Кога ще ме съзреш?
Когато в друго рамо
притисната отмина
с поглед във земята?
Кога ще ме зовеш?
Когато видиш само,
че губиш ме-далечна,
чужда.непозната?

Обичай ме сега,
когато те обичам.
Когато твоя съм,
жадувай ме,зови ме!
Сега простри ръце,
когато ще дотичам!
Че утре ще е късно
и непоправимо..


след залеза на всяка обич
настъпва болка и тъга.
След залеза на всяка обич
настъпва мрак и пустота.

Когато някой си отива
ти нямаш сили да го спреш.
Когато знаеш,че една любов умира,
ти не можеш с нея да умреш.

И виждаш,че живота е измама,
че си обичала,но обич няма,
че любовта е птица отлетяла,
че си била щастлива,но не си разбрала

Научи ме да обичам,
да плача аз като дете.
Научи ме да се моля,
да стоя на колене.
Научи ме да откривам
в твоите очи света.
И чрез тебе аз да дишам.
И чрез тебе да заспя.
Да се будя аз, когато
отвориш ти очи.
И във твоя ритъм слято
нека моето сърце тупти.
Научи ме да поглеждам
на света с отворени очи.
Научи ме да затварям
болката зад хиляди стени.
Научи ме да преглъщам
кротко гордостта
и при теб ще се завръщам,
обичайки те до смъртта.

За твоето тихо идване, което
до днес отеква в мене като гръм.
За даденото и назад невзето.
За прошката, че с теб съм и не съм.
За думите, понякога спестени.
За ласките, които не спести.
За силата, която вля у мене,
когато беше най-безсилна ти.
За туй, че бе на мое име кръстен
и твоя лош, и твоя хубав час,
на малкия ти пръст, наместо пръстен,
горещите си устни слагам аз.

Опустошителен, дързък тайфун,
ти нахлуваш в душата ми тиха.
Няма истина. Няма и сън.
В танц безумен разпуснати вихри.
Няма изгреви. И залези няма.
Няма нощи безкрай, нито дни.
И върти се земята пияна
между пропасти и висини.
Аз къде ли такъв те намерих?
Ти къде във света ме откри?
Ще изкъртим изгнилите двери.
Няма лоши. И няма добри.
Ще се слее вулкан с урагана.
И земята ще бъде небе.
Еретична, стихийна измяна
боговете в бездънното сне.
Онемелите, плахи пространства
до земи ще ни сторят поклон.
Неуморно, неспирно пиянство.
Няма вечности. Няма канон.


***
Когато си помисля, че и ти
ще си отидеш някой ден от мене
и подир тебе пътните врати
ще се полюшват празни и студени,
и небесата ще се вкаменят,
и птиците от скръб ще спрат да пеят,
а аз ще стана празен кръстопът,
по който само ветрове ще веят,
едно небе ще смазва моя гръб,
в гърдите си ще нося тежък камък
и хорските усмивки ще са скръб -
когато си помисля, че те няма.
Когато си помисля... не!
Но ти си тук - усещам те във здрача.
Заспивайки на твойте колене
ще се насмея и ще се наплача...
Сърцето ми събрано на юмрук
полека се отпуска в твойте пръсти.
Да, ти си тук! Усещам, че си тук
по утрото, което пак възкръсва.

***


1.Сега на вън е мрак,ноща се спуска бавно и в този късен час за теб отножо мисля аз!Нямам какво да ти кажа,нямам какво да ти дам,освен да ти пиша,че SLADYR SI GOLQM!
2.Полето е тясно,небето е ясно неразбра ли копеле нещастно,че те ОБИЧАМ УЖАСНО!
3.Oxl ubov,lubov!Ti me vkara v PIROGOV! Very Happy
4.Sno6to pod nebeto qsno s tebe be6e mi zabavno-svox si xilqdi zvezdi edna ot vsi4ki be6e ti!
5.Ximiqta za ximicite.Fizikata za fizicite.Lubovta za y4enicite!
6.Lubovta e igra koqto vinagi ima laja!
7.Lubovta e ime,a seksa e igra da zabravim imenata i da po4vame s igrata! Very Happy
8.Te4e reka Amur-obi4am te SLADUR!


Най-големия ми спомиен запознанството ми с теб
Най-голямата ми мька че те няма до мен
Най-скритото ми желание един твой sms
Най-лудата ми мечта да си до мен сега!!!


Ще те яздя като кон
ще те смуча като бонбон
ще ти се случи случка от
една малка сладка кучка

0 коментара:

Публикуване на коментар